خاطرات من

  • ۰
  • ۰

دانـلود موزیک نو سهیل جامی به نام دلبرا

Download New Music By Soheil Jami Called Delbara

ترانه سرا: هادی زینتی موزیک ساز: سهیل جامی
تنظیم کننده: اشکان آرام میکس مسترینگ: ایمان احمدزاده



-----------------
دانلود آهنگ با کیفیت 320
DOWNLOAD
دانـلود موسیقی با کیفیت 128
DOWNLOAD
-----------------

متن موزیک هادی زینتی به نام دلبرا
****************************
حالی به حالی شدم امشب چقدره حالم بده
دم به دم هر دم دمای قلب من بالا زده
من فشارم رو صده امشب چقدر حالم بده
آخ نفسم بند اومده امشب چقدر حالم بده
ای داد و هوار هی رفت از دل قرار هی
چشـم انم ببار هی باز بی اختیار هی
ای داد ای هوار هی رفت از دل قرار هی
چشـم انم ببار هی باز بی اختیار هی

عمر ما عمری گذشت بیهوده پای دلبرا
دلبرا در سینه دارد جای دل مهمان سرا
خبر آمد یار ما دلبسته بر دیدار ما
آمدی جانم به قربانت ولی هم اکنون چرا
من فشارم رو صده امشب چقدر حالم بده
آخ نفسم بند اومده امشب چقدر حالم بده
ای داد و هوار هی رفت از دل قرار هی
چشـم انم ببار هی باز بی اختیار هی
ای داد ای هوار هی رفت از دل قرار هی
چشـم انم ببار هی باز بی اختیار هی

ای داد هوار هی رفت از دل قرار هی
چشم انم ببار هی باز بی اختیار هی
ای داد ای هوار هی رفت از دل قرار هی
چشـم انم ببار هی باز بی اختیار هی
****************************

  • ۹۵/۰۴/۳۰
  • سینا مرادمند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی