خاطرات من

  • ۰
  • ۰

♪♪♪♪♪♪










persian music download

persian radio,download persian mp3,iranian music download,persian music download,download persian music,iranian music,persian music

یه نفر اومده تویه جهان م تازگیا

اسم اون رو لبم میاد هر لحظه بی هوا

بخدا دل من میریزه با هر یه نگاش

عاشقم عاشقه حس بهتر خندیدناش

تیکه تیکه داره دلمو میبره

اون چشـم اش از یه جهان سره

تمام حرفاش به دلم میشینه

زندگی با اون شیرینه

جهان جهان تمام عشقه بینمون

تمام ی جهان م شده عشق اون

زندگی خوب ه وقتایی که با منه

قلب من واسش میزنه

من پیشش آرومم

وقتی که باهامه

دستامو میگیره

جهان تو دستامه

تمام ی جهان مه

میپیچه عطر اون بارون که میباره

دیوونم میکنه آره این اقراره

قلبم دوسش داره...

تیکه تیکه داره دلمو میبره

اون چشـم اش از یه جهان سره

تمام حرفاش به دلم میشینه

زندگی با اون شیرینه

جهان جهان تمام عشقه بینمون

تمام ی جهان م شده عشق اون

زندگی خوب ه وقتایی که با منه

قلب من واسش میزنه

تیکه تیکه داره دلمو میبره

اون چشـم اش از یه جهان سره

تمام حرفاش به دلم میشینه

زندگی با اون شیرینه

جهان جهان تمام عشقه بینمون

تمام ی جهان م شده عشق اون

زندگی خوب ه وقتایی که با منه

قلب من واسش میزنه

  • ۹۵/۰۳/۰۴
  • سینا مرادمند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی